Finepart | Press Releases | Finepart får order på en Finecutmaskin

Finepart får order på en Finecutmaskin

En schweizisk tillverkare av exklusiva klockor har beställt en Finecutmaskin. Som nämnts tidigare har Finepart identifierat Schweiz som en av sina viktigaste marknader, där klockindustrin varit det marknadssegment som bolaget fokuserat särskilt på. Ordern skall ses som ett genombrott inom ett marknadssegment där Finecutmaskinen är synnerligen väl lämpad.

Ordervärdet är ca 270 000 Euro och leverans beräknas ske under kvartal 1, 2018.

Christian Öjmertz
E-post: ir@finepart.com

Denna information är sådan information som Finepart Sweden AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 24 november 2017.