Finepart | Press Releases | Finepart Sweden AB (publ) etablerar representation i Mellanöstern

Finepart Sweden AB (publ) etablerar representation i Mellanöstern

För att ytterligare förstärka den globala marknadstäckningen har Finepart idag slutet ett avtal med ABC Business Center gällande representation i flera länder i Mellanöstern. De länder som ingår i avtalet är Bahrain, Förenade Arabemiraten, Kuwait, Oman och Qatar. Detta är några av de territorier som nämnts under vårens VD-brev.

”Det känns mycket glädjande att vi idag gjort en överenskommelse med ABC Business Center gällande representation i delar av Mellanöstern. Marknaden i denna region är väldigt expansiv och söker ständigt nya möjligheter vilket gör Finecutsystemet till en optimal investering. Vi hoppas att vår satsning i regionen kommer ge resultat inom en överskådlig framtid”. säger Lars Darvall, VD Finepart.

Telefon: 0707 – 767 768

E-post: lars.darvall@finepart.com