Finepart | Press Releases | Nytt koncept ger tillbehörsorder från klocktillverkare

Nytt koncept ger tillbehörsorder från klocktillverkare

Finepart har infört ett nytt utbildningskoncept, där kunden får lära sig att köra maskinen före leverans och anpassat till kundens egna applikationer. I samband med detta ges även en detaljerad genomgång av bolagets tillbehörsprogram. Finepart säkerställer därmed att kundens maskinoperatör har tillräcklig kompetens inför maskinleveransen, samt ger en ökad möjlighet till eftermarknadsförsäljning.

I samband med att detta koncept används för första gången, har Finepart fått en tilläggsorder på c:a 150 tkr från den schweiziska klocktillverkare som beställde en Finecutmaskin i november.

Christian Öjmertz
E-post: ir@finepart.com

Denna information är sådan information som Finepart Sweden AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 9 februari 2018.